• Wpisów:12
  • Średnio co: 148 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 17:45
  • Licznik odwiedzin:1 455 / 1937 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hei!
Boziu ostatnio siedzę sb na łóżku z Magdą i tak gadamy siedzimy na fb ii tak wreszcie. Ejj!! Przeciesz my miałyśmy bloga! Mało się nie zabiłyśmy walcząc o laptopa żeby zobaczyć co się na nim dzieje a tu prosze ani jedej wiadomości ani komętarza zawiodłyśmy sie No cóż teraz chcemy pracować z firmą sheinside znaczy my teraz mamy oddzielnego bloga Magda ma swój a ja Jena mam swój i powiem jednoo !! Mi już się udało z tą firmą pracować a Magda potrzebuje jeszcze 5 obserwacji teraz jestem akurat na spacerze z Kacprem moim chłopakiem i nie moge podać wam jej bloga ale zaraz podam wam linki do świetnych ciuchów z tej firmy i te ciuchy które już mam
Jena
ps.: przepraszam za błędy ale jeszcze nie pisze dobrze po polsku
 

 
Siemka,więc jestem z Jeną na spacerze.Mi już całkiem buty przemokły a Jenie jeszcze nie :-) Jak wiecie jutro będzie u naszej prababci 47 osób,my mamy dużą rodzineeee.Dzisiaj robiłyśmy z Jena sałatki i ciasta :-) Zawsze robimy i to same bez niczyjej pomocy ;-)Jutro nasza ciocia ma urodziny wiec idziemy jeszcze na imprezę.Ona ma taka mała córeczkę i ona jest słodka :-) I ma tez syna który ma 16 lat i jest spoczkoooo.My zawsze z nim gadamy i się śmiejemy bo on zawsze mówi coś smiesznegooo :-) A ta córeczka stoi zawsze i się na nas dziwnie patrzy,ten brat uwielbia słuchać muzyki i strasznie fajnie tańczy. Zawsze chciałyśmy żeby nas nauczył ale jakoś nigdy nie wychodzi bo nam nie wychodzi i my się śmiejemy albo ta siostrzyczka przychodzi i musimy się nią zajmować.Teraz kończę bo jest mi zimno w ręce.
Wesołych świąt!!
 

 
Hey !!!
2 tygodnie temu z Magdą i moimi rodzicami przyjechaliśmy do polski (Poznania) do naszej rodziny i jutro będzie u naszej prababci 47 osób razem z nami bo cała rodzina z polski Anglii i Londynu. A my jesteśmy tera u tej babci ogólnie tak jak mówiłam jesteśmy 2 tygodnie i u niej nocujemy i jesteśmy tu do piątku i potem jedziemy do nas do Londynu Juch uu !!! A tak w ogóle to jesteśmy tu bo jest Wielkanoc więc dlatego tak się spotykamy. Ja kończę pa idę z Magdą na spacerek.
PS.: To ja Jena
 

 
Hej,więc jestem w domu,leze na łozku z tabletem i postanowilam cos napisac.Dzisiaj bylam u mojej kolezanki na imieninach,byłam Ja,dwie inne kolezanki i solenizantka.Bylo super,pojechałam okolo 19.Niestety nie było Jeny :-( Ok to na tyle koncze papa
To Ja Magda
 

 
Hej więc jestem teraz w kinie a i teraz będziemy pisać tak że pod koniec kto napisał. Więc jestem w kinie i pisze na Ifonie 5 bo mam nowy jestem w łazience sorry że pisze z błędami ale jak wiecie po polsku pisać nie umiem . Jestem z chłopakiem w kinie i jesteśmy na strasznym horroże jest bardzo straszny i film po angielsku tak jak zwykle i nie umiem przetumaczyć na wasz język a tytuł jest bardzo długi ok to na tyle pa pa
To ja pisałam Jena
 

 
  • awatar raandall: taa .. dokładnie . + wbijaj do mniee . ; 3!
  • awatar hefalumpxd: mega blog ;3 życze powodzenia zapraszam do mnie, zostaw coś po Sobie ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej więc to ja niby Bożena więc ostatnio z Magdą śmiałyśmy się z imienia ''Bożenka'' i ja w pierwszym wpisie was oszukalam mam na imie Jena więc was bardzo za to przepraszam dziękuje za czytanie zaraz ide z chłopakiem do kina i jedziemy ałtobysem więc postaram sie coś napisac ok przepraszam za błędy ale nie jestem polką pa pa a i jak by co idziemy na film '' Nie Zamekaj Oczu '' Przetłumaczyłam na poski pa pa
 

 
Siemka,co tam u was? piszcie pytania a my odpowiemy i piszcie kto ma odpowiedzieć na te pytania .ok koncze papa
 

 
Siemka,wiec teraz dodaje wpis z telefonu ze szkoły.Teraz mam matmę :-( i siedzę na telefonie :-) Dobra szybki wpis bo pani mi już zwróciła raz uwagę a jak drugi raz zwróci to mi zabierze.Co prawda odda mi za kilka minut ale mniejsza. Dobra koncze pa pa
 

 
Siemanko więc dziś tak na szybko bo moja siora już wyszła z domu bo idziemy na spacer a ja jeszcze siedze w domu i pisze do was na telefonie i trochę trudno mi pisać rękawiczkami i myśleć czy dobrze piszę po polsku ok to na tyle wszystko ok to następnego pa pa
 

 
Cześć,jesteśmy Magda i Bożenka.Mamy po 14 lat i mieszkamy w Londynie bo tam jest nasza rodzina ale praktycznie pochodzimy z Anglii.Kochamy Anglię i Polskę oraz Szwecję,chcemy was zachęcić do czytania naszego bloga.Będziemy pisać na zmianę to na tyle czytajcie bloga papa